Ervaringen van bezoekers

Renske vertelt op hele authentieke manier vanuit passie en haar diepste gevoel verhalen die precies de juiste snaar raken. Renske is de juiste persoon op het podium bij hele verschillende gelegenheden. ik heb haar ontmoet tijdens een business event. Maar zij brengt jouw verhaal ook in het hele speelveld van feestelijke gelegenheden zoals een jubileum, pensionering of huwelijk tot en met een afscheid waar woorden vaak tekortschieten. Heb je ergens geen woorden voor, dan brengt Renske jouw boodschap door een gedicht onder begeleiding van gitaarmuziek. Echt heel gaaf! Sandra.

Renske is echt vernieuwend. Ze weet als geen ander emoties te verpakken in verhalen die ze vertelt met begeleidende gitaarmuziek. Verhalen die echt voor kippenvel zorgen. Als je even niet weet hoe je voor een speciale gelegenheid of gebeurtenis de woorden moet vinden of te gebroken of zenuwachtig bent om een groep mensen of zelfs eigen familie toe te spreken of iets te vertellen, dan is Renske degene die je moet hebben. Wat een talent! Thomas.

Door het aanraken van de snaren van haar gitaar, raakt Renske bij iedereen een gevoelige snaar. Zo puur, zo echt, een unieke, liefdevolle ervaring! Rienk.

Een verhalendichter….. ik kon mij er weinig bij voorstellen totdat ik haar live zag optreden. Haar stemgeluid, de gitaar in combinatie met haar talent voor taal, deed mijn hart sneller kloppen. Een kadootje om naar te kijken en luisteren. Mocht iemand op zoek zijn naar de juiste woorden om een boodschap over te brengen. Bel haar. Renske raakt! Ellen.